• czasem trzeba skończyć

    13 kwietnia puścili na Netflixie Ostatni taniec. Postanowiłem, że tego dnia to będzie mój ostatni taniec z alko. W każdy piątek 400 ml soplicy i 3 browary. 13 kwietnia 2021 minie mi rok, kiedy nie wypiłem ani jednej kropelki. W ciągu tego roku miałem 3 razy sen, że się złamałem. Czuje się odrobinę lepiej fizycznie, ale psycha na dużo wyższym poziomie. Mój plan http://klimatyzacjapolska.pl   zakłada dożywotni zakaz alko.Kolejna ofiara spisku Billa Gates'a, ludzie obudźcie się! Poszukajcie w internecie o tym jak po szczepionce zaczipowanej Polakom przestają smakować schabowe i zaczynają jeść potrawy kuchni żydowskiej!To jest fascynujące, masz stresa, napij się.

    czasem trzeba skończyć

    Alkoholicy to tchórze uciekający w stan upojenia żeby nawet nie spróbować rozwiązać problemów. Jeżeli zdarza mi się wypić wino czy drinka, to wyłącznie dla przyjemności, w towarzystwie... i nie lubię się upijać, ostatni raz zdarzył mi się ze 20 lat temu... Dlatego nie rozumiem jak można się doprowadzić do alkoholizmu, to jest coś strasznego, moi rodzicie obydwoje byli alkoholikami, wcale nie menele, ludzie podobno na poziomie. Ojciec jako alkoholik zmarł, mama przeszła długi odwyk i udało jej się wytrwać kilka lat w trzeźwości (nie żyje z powodu raka) Tak więc państwo lubiący pić, zastanówcie się czy musicie, bo w pewnym momencie będzie za późno.A ja już nie wrócę do knajp i restauracji. Tyle pieniędzy zaoszczędziłem gotując dużo smaczniejsze potrawy i lepsze jakościowo że już nigdy w restauracji nie zjem. Nie wejdzie bo w pubach siedza głównie młodzi ludzi w wieku 18-26lat!!! Pytanie tylko czy kasa będzie bo kryzys moze spowodowac że bedzie taniej walnąć z kolegami piwo w bramie czy w parku niż wydać kase w pubie!A spożywanie alkoholu w kościołach , to taki symbol upajania się mocą . Można dyskutować o tajemnicy sakramentu , ale to wciąż alkohol i pity całkiem legalnie w miejscach publicznych . Nie mam nic przeciwko zwyczajom stosowanym w chrześcijańskiej celebrze , a wręcz przeciwnie zastanawiam się tylko , dlaczego kapłani robią to sami pozbawiając wiernych dostąpienia do zbawienia ?W pubie chodzi nie tylko o picie. To miejsce spotkań, czasem koncertów. My często  klimatyzatory Warszawa   chodzimy do pubu zabawić się, troszkę wypić, spędzić miło czas. Są puby tematyczne. Niektore zamknięte i byle kogo nie wpuszczają. Mają stałych bywalców. Po pewnym czasie ludzie się tam znają Są puby piłkarskie, gdzoe wspólnie ogląda się mecze. Są puby tylko dla palących"W Polsce żyje ponad pół miliona osób uzależnionych od alkoholu - wynika z danych PARP. Jeszcze więcej pije "ryzykownie". " A te pół miliona to osoby "zapisane na terapię"? Jesli tak to takich osób uzależnionych jest znaaaacznie więcej


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :