• szarża

    „Szarza husarii moze zaowocuje w polskim kosciele ruchem sprzeciwu jakiejs czesci duchownych. Hierarchowie tez powinni czuc sie zagrozeni, jezeli gloszeniem prawa bozego zajmie sie rzad z wojskiem na czele.”Ta informacja brzmi jak klasyczny fake, a więc ściema. Zarówno z formie, jak i w treści. Treści nie będę komentował, bo mówi sama za siebie. Natomiast forma jest najgorsza, bo się na żadne źródła, które można by na serio traktować, nie powołuje. Taka wiadomość na zasadzie „jedna baba mówiła drugiej babie, a torby papierowe powtarza”.Czym innym jest tworzenie dostępu do kultury, i taki niewątpliwie zapewniono w polskiej bolszewii, a czym innym „uczłowieczanie ludzi, dawanie im godności i podmiotowości”, nie wspominając o „otwieraniu na sztukę”. Czy to uczłowieczanie miało polegać na pozbawianiu ludzi o innych poglądach politycznych elementarnych praw obywatelskich? A podmiotowość ludzi dotyczyła de facto apoteozy tłumu, bo na pewno nie jednostki? Otwieranie na sztukę przejawiało się cenzurowaniem tejże? A ci, co tworzyli niewygodne dzieła, byli odcinani od społeczeństwa? To o takie otwarcie na sztukę chodziło?

    Bredzenia Macierewicza są znane, na przykład o samolotach wybuchających we mgle 100 m nad ziemią, 50 m pod poziomem morza. Czy to kolejne jego wymysły? Czy wymysły mediów? Nikt nic nie wie, ale się gada.Lubuski Komisariat Policji poinformował, że tegoroczna edycja festiwalu Przystanek Woodstock będzie imprezą podwyższonego ryzyka. Wiąże się to z szeregiem restrykcji związanych z monitoringiem, ilością członków ochrony oraz sprzedażą alkoholu. W specjalnym oświadczeniu opublikowanym przez WOŚP organizatorzy przyznają, że są zaskoczeni tą decyzją. Festiwal odbędzie się w dniach 14-16 lipca w Kostrzynie nad Odrą.  Rekonstrukcja wiedeńskiej torby papierowe rekonkwisty zwaliła się o świcie. Znad Dunaju zwaliła się. Z okolic Kahlenbergu. Na skrzydłach husarii, dzierżąc nadziak szczerozłoty luzem, szczując, sycząc i przeklinając w językach żywych i martwych. Spojrzenie miała Rekonkstrukcja dzikie, choć modlitewnie uwięzłe w młodych pielgrzymach, którym opadły spodnie…

    No przestań, E.J. bo wyobraźnia podpowiada mi same świństwa, których opisane narazi mnie na ban red. Kowalczyka z jego blogu. Choć… Fakt. Sam podsunął pomysł wywołując pokaz ataku husarii polskiej w trakcie bitwy pod Wiedniem sprzed 333 lat.

    Kibicujesz klerowi? Wolisz władzę katabasów w Polsce od tej PISowskiej? Gratuluję logiki…. Zresztą reprezentujesz tak naprawdę to, co wśród Polaków jest dość powszechne…. Jak trwoga, to do boga? Nawet polska bolszewia, z wiesiem59 i jego idolem – Jaruzelskim, lubią lub lubili trzymanie władzy, czyli trzymanie Polaków za ryj w dogadaniu się z katabasami.Imperium Osmańskie jako jedyne nie uznało rozbiorów Polski właśnie dlatego, że byliśmy dla niego Przedmurzem Chrześcijaństwa. Taka miłość do odwiecznego wroga. Minister Waszczykowski dobrze to rozumie, hehe.

    Poza tym wydaje mi się, że zabawy pomysłu ministra Macierewicza nie stanowią elementu ŚDM jako takich, tylko prywatną inicjatywę MON, na którą szkoda nawet złotówki, ale i która nie zainteresuje prawie torebki papierowe  nikogo z przybyłych pielgrzymów. Kościół na pewno nie udzieli oficjalnego wsparcia takiej propagandzie, najwyżej Międlar będzie brylował wbrew zakazom. ” Wyrastałem w Polsce w okresie komunizmu, który wiele rzeczy zrobił dobrze. Wprowadzono ogólną oświatę. Polska z kraju półanalfabetów stała się krajem, w którym wszyscy czytali. Otwierano biblioteki, domy kultury. Polityka kulturalna pod tym względem była bardzo w porządku, przybliżała kulturę do mas. Miałem respekt do kultury, podobnie jak inni. Czytałem literaturę rosyjską, francuską, niemiecką. Przesiąkłem tą literaturą, tradycją europejską – Mannem, Tołstojem, Remarkiem i tego mi brakowało później w Ameryce.”


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :